tirsdag den 16. april 2013

Der er ikke længe til...

At vi skal ha en lillebror. Eller det vil sige der er dog lidt tid endnu, han kommer først til August, men nøj hvor vi glæder os! Og hvor er det bare gået hurtigt denne gang, er jo over halvvejs nu, så det kan hurtigt blive August måned.

Gustav forstår det ikke rigtigt, han tror vi alle har en baby inde i maven inkl. ham selv så det er lidt sjovt. Jeg er sikker på at det bliver helt fantastisk for ham at blive storebror, og at han bliver en kærlig og sjov en af slagsen tvivler jeg slet ikke på.

Når sådan en lille ny kommer til verden så skal jeg da lige love for at det kribler i kreafingrene, der er Så mange ting jeg gerne vi lave til ham. Er startet på et retro babytæppe der næsten er færdigt ( billeder følger snart ) Et andet projekt jeg glæder mig til at komme igang med er betræk til Voksiposen, men er total i vildrede med hvilke stoffer jeg skal vælge, så vi må se hvad jeg finder på.

3 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt - det var jo så gået min næse fuldkommen forbi at I har en lille ny på vej :)

    Kæmpe stort tillykke, og ja tiden går hurtigt - håber alt kommer til at gå vel hele vejen ;)

    Glæder mig til at se alle baby krearierne :)

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Ih, stort tillykke! :)
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Tillykke!!
    Glæder mig til at se kreative ting til lillebror :D

    SvarSlet