lørdag den 22. februar 2014

Der er sket noget herhjemme...

Faktisk af en ret spændende karakter. Vi har det med at få ideer her hjemme, og tilsammen skaber vi ting og sager i det lille hjem. Kæresten min er mange gange med på de ideer jeg får - og det er ret tit det sker. Og da jeg blev tilbudt at udstille mine collager i butik Kactus så gik den lille tankemaskine straks i gang.

Hvad der startede med et par collager, - ja det blev til mit eget lille mærke. Min kæreste er simpelthen så god til logoer og navet, så han var hurtigt med på ideen. Og der gik ikke længe før han fandt på Navnet OnebyM, og fik lavet et super lækkert logo.

Så som så mange andre ideer herhjemme, ja så blomstrede denne også. Collagerne skal jeg aflevere på fredag, og butikken åbner d.1.marts og ligger i Viborg hvis i skulle få lyst til at kigge forbi, i kan finde adressen her. Det bliver Så spændende, og jeg glæder mig til at få udstillet nogle af mine ting.



2 kommentarer:

  1. Tillykke med det- hvor ser det bare velfortjent ud- smukke smukke collager...pøj pøj- blir spændende atfølge lidt med i :0)

    SvarSlet
  2. Elsker de kollager, de er SÅ fede! Pøj pøj med udstillingen :)

    SvarSlet