onsdag den 14. december 2011

Smuksak kuffert og retro stof

Så blev der endelig lidt tid til bloggen, har bare ikke haft tid! Nyt arbejde, firma, 1000 andre ting har stået på pogrammet. Og ja så syntes jeg egentlig ikke jeg har haft overskud...

Men igår eftermiddag tog min søster og jeg et smut til Herning. Havde set denne smuksak af en kuffert på Søsterne Grenes hjemmesiden, så der skulle rå shoppes. Da vi kom der ud, var den ingen steder at finde, men en sød ekspedient fandt en på lageret til mig!! Jubii hvor er den fin, tror den skal fyldes med garn.

Det blev også tid til et genbrugs besøg, 1 stk babybetræk og 1 pudebetræk blev erhvervet. De to gule junior sengesæt, har jeg fået af min mormor, de stammer helt fra da min mor var barn. Skønt at hun har gemt dem!








6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting, du fik købt, og hvor er det bare en dejlig mormor, du har, når hun sådan har gemt disse skatte til dig :-)

    SvarSlet
  2. Ej sikke nogle skønne ting. Havde de virkelig den kiste i Søstrene??? Ej den er simpelthen for skøn, sådan en kunne jeg altså også godt bruge ;o)

    SvarSlet
  3. Er så vild med den kiste - så den på en anden side i går - og er straks blevet forelsket - desværre har jeg ALT for langt til en søstrene, suk!!

    Og skønt med en mormor der gemmer sådanne sager - jeg er så heldig at have fået lige netop sådan en svigermor og samtidig nogle svigerinder der IKKE er interesseret, så hvad jeg ikke snart har sagt SNUP DEN TAGER JEG til, det er ikke småting :D

    SvarSlet
  4. Laila: Ja det er bare så fantastisk, og hun bliver så glad når der er noget jeg kan bruge:)

    Frk. Poulsen: Jep, blev også lidt overrasket da jeg så det på hjemmesiden! Har længe været forelsket i den House Doctor laver, dog er den lidt dyr. Så er meget tilfreds med denne, til 250.-

    Uglemors verden: Øv, ja de kunne godt starte en webshop, jeg ville straks melde mig som kunde. Vi her heller ingen her i Silkeborg, men heldigvis er der ikke langt til Herning:)

    Dejlig weekend:)

    Vh Mette

    SvarSlet
  5. Nøøøj noget fine sager :o))

    Det stog med turkise, grønne og gule blomster..er det noget du sælger af??

    Kh. Trine

    SvarSlet
  6. Hej Trine

    Det er et pudebetræk, så der er desværre ikke så meget at sælge af:) Så jeg har taget det i brug som det er:)

    Glædelig jul

    Vh Mette

    SvarSlet