tirsdag den 5. juni 2012

GIVE AWAY...

Det er ved at være længe siden jeg har haft en Give Away. Så nu skulle det være.

Jeg har kigget i gemmerne og fundet lækre sager frem.

Du kan vinde:

1 voksen retro dynebetræk i det fineste mønster.
1 kæmpe vedhæng med forskellige fine perler.

Reglerne er som følgende:

1 lod - Du er/bliver fast læser + 1 kommentar.

2 lodder - du linker til denne give away på din blog + 1 kommentar.

Husk at skrive din mail hvis du skriver som anonym.

Den heldige vinder trækkes d. 3/8-2012.



83 kommentarer:

  1. Flot betræk. Det må gerne blive mit. 1 lod, tak.
    Hilsen Merete
    (merete-d-h@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. Ai, sikke en FIN giveaway - jeg springer på med 2 lodder og krydser fingrene :)

    Kh. Betine

    SvarSlet
  3. ´Sikke fint! er da klar med på 2 lodder- så er det bare at vente og krydse fingre...
    kh Rikke

    SvarSlet
  4. Smider lige et lod i:-) Fin blog

    SvarSlet
  5. Skønt betræk.. Er med på et lod :)

    SvarSlet
  6. Lækkert lækkert. 2 lodder! :)

    SvarSlet
  7. Skønt betræk, håber jeg er heldig med 1 lod

    SvarSlet
  8. Jeg snupper da 2 lodder og krydser fingre :o)

    SvarSlet
  9. Hej!

    Jag är gärna med. Fina vinster! Jag länkar på min blogg!

    Hälsningar Petra

    SvarSlet
  10. Haps 1 lod tak :)
    FEEEED give away

    SvarSlet
  11. Sikke fine sager - jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Lækker give away, jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  13. Ja det må jeg sige, det er en fin give away, jeg er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare fint!
    Jeg vil meget gerne være med på et lod:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  15. Sikke en fin give away og dejlig blog du har her - glæder mig til at snuse lidt omkring :-)

    Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder!

    Mange hilsner Maria fra Abeslottet.blogspot.com

    SvarSlet
  16. For en skjønn gave! Jeg bor i Norge men vil gjerne være med :-) Tar 1 lodd.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  17. Uha en lækker give away - jeg snupper 1 lod :o)

    SvarSlet
  18. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  19. Hei! Jeg oppdaget nettopp din blogg og koser meg her :)
    Vil gjerne være med i det fine lotteriet - 1 lodd til meg!
    Ønsker deg en god uke! //Lill Therese

    SvarSlet
  20. Haps den snupper jeg:-).
    Jeg vil gerne være med i din give away med 1 lod. Den gule farve er bare for lækker...:-)

    Kh Trine

    SvarSlet
  21. Sikke fine præmier! Og sikke en fin blog du har! Vil helt sikkert gerne følge med herinde :D

    SvarSlet
  22. Hyggelig præmie! Jeg er med med 1 lod.

    Mvh. Helene
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Sikke en fin give-away jeg er med på 1 lod:). Har lige opdaget din fine blog og straks meldt mig som fast læser

    kh Heidi
    heidi-hartmann@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil meget gerne deltage - lækre sager :-)

    SvarSlet
  25. Jeg deltager helt sikkert med 2 lodder :0)

    SvarSlet
  26. Jeg er klart med... deltager med 1 lod...

    SvarSlet
  27. 1 lod herfra - super fin giveaway :)

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  29. Rigtig fint betræk. Det vil passe perfekt til det andet retrobetræk jeg har med blomster, så jeg MÅ (!!!) bare vinde ;o)
    Jeg deltager rigtig gerne med 2 lodder.
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  30. Tak for chancen
    Vil gerne være med på 2 lodder tak.
    Mvh Louise

    SvarSlet
  31. Nej det vil jeg gerne vinde - begge dele! Jeg melder mig med et enkelt lod - har også en give away kørende her: enmorblivertil.blgospot.com.
    Anna

    SvarSlet
  32. 2 lodder, for jeg vil da rigtig gerne vinde :)
    Jeg starter selv give away i aften på www.monster-mor.blogspot.com

    SvarSlet
  33. et lod tak ;)

    vh. stephanie

    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Åh wauw!!!! er da på stedet helt solgt i det fine betræk især - er også vild med det skønne vedhæng, men betrækket er jo en ren perle sig selv, og mig der ELSKER gul :)

    Håber så meget at vinde, og skynder mig at kaste 2 lodder i puljen ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  35. Fin blog du har her, og sikke en lækker give away! Begge dele ville pynte SÅ fint i min stue ;)
    Jeg er med på 2 lodder :D

    SvarSlet
  36. Snupper 2 (3) lodder - kommentar, link og læser
    Håber jeg er heldig - er vild med gul

    Se også min give away på superprinsessen.dk

    SvarSlet
  37. Ved ikke om det regnes sådan ud, men er fast læser og har linket.
    Så 2 (eller er det 3?) lodder tak :)

    Jeg håber!

    Knus Christine

    SvarSlet
  38. Jeg snupper et enkelt lod, tak :-)

    SvarSlet
  39. Jeg er med på 2 lodder =)

    SvarSlet
  40. Your game is on my blog,down there.

    betikarauski@gmail.com
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    All the best

    Bernadett

    2 lodder
    http://petite-armoire.blogspot.com/2012/06/giveaway_27.html

    SvarSlet
  41. Meget spændene og er vild med din blog :) Er med på et lod :)

    kreativhygge@hotmail.com
    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  42. Ih sikken fin give away- har længe fulgt med i din blog men nu kunne denne give away hjælpe mig til at få taget mig sammen til at blive fast læser. Deltager med fuldt hus. Knus Heidi

    SvarSlet
  43. Lækre sager - hvilket det i øvrigt også er I de billeder jeg har set at dit hjem mv ;-)

    Deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  44. Skønne ting ;o). 1 Lod til mig

    SvarSlet
  45. 2 lodder til mig tak - skøn Give Away!

    SvarSlet
  46. Sikke en lækker præmie... Jeg hopper i puljen med et lod...

    SvarSlet
  47. Jeg er med på 1 lod.. Glæder mig til at følge med hos dig :)

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    mvh Dyveke (www.lornithorynque.dk)

    SvarSlet
  49. 1 til mig :-)
    Skøn give away!

    SvarSlet
  50. Lækker give away, jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  51. Skønt betræk, er med på et lod :)

    SvarSlet
  52. 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  53. Tjo bang det var mange kommentarer, men jeg vil også gerne være med! 2 lodder til mig!

    SvarSlet
  54. Lækre sager, 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  55. 2 lodder til mig! Sikke en dejlig give away!!

    SvarSlet
  56. Ih hvor er det bare retro-lækkert!! Den ville pynte på min seng :) Jeg deltager med et lod - jeg har desværre ingen blog, men havde jeg haft det, så havde jeg gerne delt din skønne blog der også!

    SvarSlet
  57. Ih, hvor er det en fin Give Away!
    Jeg er med på 2 lodder :)

    Vh Pia

    SvarSlet
  58. Skøn, skøn præmie, der hellere end gerne må lande hos mig:-) Jeg deltager med 2 lodder og håber de er af den heldige slags:-)

    SvarSlet
  59. Jeg er klart med på to lodder, super skønne ting :-) Er ny fast læser herinde, glæder mig til at følge dig!

    SvarSlet
  60. Smukt sengebetræk jeg vil gerne være med med 1 lod

    SvarSlet
  61. Jeg snupper et enkelt lod. :-)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  62. Hejsa, dejlig blog du har, glæder mig til at følge med herinde :-)
    Vil meget gerne deltage med 2 lodder!

    SvarSlet
  63. Ihh, sikke en skøn blog og give away :o)
    Jeg vil super gerne deltage,så jeg smider 2 lodder i puljen :o)
    Dbh Kathrine

    SvarSlet
  64. Super fin give away. 1 lod til mig tak:)

    SvarSlet
  65. Hej igen
    Har lige lavet et link på min blog:) så et lod mere;)
    Kh charlotte

    SvarSlet
  66. Superfint!
    Jag är gärna med i din fina utlottning
    Jag länkar hos mig så då blir det två lotter
    Kram malin

    SvarSlet
  67. Den må jeg da lige nå at være med på. Nupper straks 2 lodder.

    SvarSlet
  68. Sikke en fin give away! Jeg er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  69. Fedt betræk deltager med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  70. Jeg vil mægtig gerne være med på et enkelt lod :-) hilsen malene

    SvarSlet
  71. Jeg vil mægtig gerne være med på et enkelt lod :-) hilsen malene

    SvarSlet
  72. Jeg vil mægtig gerne være med på et enkelt lod :-) hilsen malene

    SvarSlet