søndag den 5. januar 2014

Best of 2013 Krea.

Nu har jeg jo været væk fra bloggen i et stykke tid. Og når jeg sidder og kigger billeder igennem på Instagram, Så har jeg da egentlig været ret produktiv.

I sommers blev jeg sygemeldt med bækkenløsning så der var god tid til alt det kreative. der var faktisk lidt for god tid... sad jo bare og ventede på at lillebror Ludvig blev bagt færdig. Så der blev hæklet på livet løs.

Nu er jeg jo på barsel, så der er stadig tid til at være kreativ, men jeg kan godt mærke forskellen fra at gå fra et barn til to. Der bliver stadig lavet lidt, det skal der simpelthen være tid til også. det en min mor-tid :) og er med til at gøre at jeg har overskud i hverdagen så det hele ikke bare går op bleer, nullermænd, tis, madder, vasketøj og en million legoklodser der er over hele hytten. Gustav er dog heldigvis ved at være så stor at han syntes det er hyggelig at være med til at tegne og male, og det er jo dejlig kvalitetstid.

Så her får i lige best of 2013

 
Små magneter
 
 
 Hæklet tæppe til Ludvig og året jeg lærte at strikke
 
 
Fik virkelig blod på tanden med at lave collager. Og en lille uro blev det også til
 
 
Trækugler på lamper

 
Når man har sådanne små dejlige runde fødder. Så skal det da foreviges.


Juletræstæppe
 

 
Blev moster til lille Alba. Så Dynebetræk, toilettaske og rangle blev lavet.

 
Og ja flere collager.

4 kommentarer:

  1. Wow hvor har du lavet mange flotte ting! Ja, der er forskel på at gå fra et til to børn - på den anden side har man en idé om hvad man går ind til anden gang:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Så mange fine ting du trods alt har fået lavet i det forgangne år. Jeg har tilladt mig at pinne din fine collage, hvis det ikke er iorden, så sig til :-) Jeg havde det på samme måde med overgangen fra ét til to børn, men så fik vi nr. 3 og han gled ligesom bare ind i rækken :-)) Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Sikke mange smukke ting du har fået lavet.. Dine collager😍 - mon du sælger?
    Kh Kristin

    SvarSlet
  4. Sikke mange smukke ting du har fået lavet.. Dine collager😍 - mon du sælger?
    Kh Kristin

    SvarSlet