søndag den 1. juli 2012

Lange arme og et kæmpe smil...

Ja sådan føleles ens arme når man har revet ned og smidt ud i stride strømme. Nu sidder jeg og føler mig godt brugt, men smiler over hele hovedet, for vi fik nøglen til vores hus igår, så det er der vi har været igang hele dagen i dag!
Hvor er det bare fantastisk at kunne kalde sig husejer, nyder bare hvert sekund af det hele... er dog kun ved at pille tapet af det første rum, så når jeg når til det sidste rum er det sikkert ikke sjovt længere;)

Jeg var godt klar over at jeg havde en skjult handy woman gemt, men at hun var så vild var jeg ikke helt klar over. Sjovt hvordan man kan gå amok med et koben, selvfølgelig knap så meget som manden, men syntes faktisk godt jeg kunne følge med..man kan jo blive helt skræmt over sig selv:)

Morgendagen står på mere nedtagning af tapet, ihh det bliver fedt! Skal nok tage billeder, så i kan følge lidt med, var bare for træt i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar