søndag den 23. oktober 2011

Lørdags lopper...

Så fik jeg også oplevelsen af at besøge Retro garagen i Brædstrup. Hold da op, sikke mange vildt lækre sager, skulle ha haft kamera med så jeg kunne dele det, med dem af jer der ikke har været der!

Det startede egentlig med at jeg sammen med en veninde, skulle til Brædstrup genbrugscenter. Vi laver af og til en lørdags loppe tur. Efter vi havde gjort nogle gode kup der, gik turen så videre til Retro garagen, ved ikke helt hvad jeg forventede men hjertet sank da lige en ekstra gang ved synet af alt det retro guf! Fra gulv til loft, ja i hver lille krog var der lækre sager, og det bedste af det hele, til meget fair priser!

Til alle jer der ikke har været der, så er det helt sikkert en oplevelse man skal unde sig selv. Husk kontanter:)

I garagen købte jeg de to Ball lamper, og baby dynebetræk + et pudebetræk
Den fine grønne kurv samt den lille Aluminia skål

Retro Garagen, søgade 22, Brædstrup

Lørdag og søndag fra kl.11-15





9 kommentarer:

  1. Åh jeg vil så gerne have sådan nogle lamper... Hvad måtte du slippe for dem derude? Og har han stadig flere tilbage?

    SvarSlet
  2. Måtte slippe 240 kr for begge! Jep han havde flere i forskellige str. og også dem til at hænge på væggen, mener de stod til 90 kr. Så det er bare med at komme afsted:)

    SvarSlet
  3. Uh for pokker.. Ja jeg skal da vist lige have kæresten med derud i næste weekend så... Farven er ikke så vigtig, for man kan jo altid male dem... Ville også gerne have nogle væghængte.. Åh det bliver vidst en dyr fornøjelse, hehe..

    Men det var da bestemt fair priser han holder sig.. Tusinde tak for svaret :-)

    SvarSlet
  4. Selv tak da:)

    Ja det er med at have kontanter med, og en kæreste der lige kan være med til at styre en, så man ikke køber det hele:)

    Dem jeg har købter også blevet malet, tror de skal have en tur igen, og så en fin farvet ledning.

    Dejlig søndag til dig

    SvarSlet
  5. Uuh stof med Dunderklumpen!!! Hvor er du heldig - det fører mig lige tilbage til barndommen :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  6. Ja det er bare fantastisk, måtte bare med hjem! Har også fundet en billedbog med Dunderklumpen for nyligt, fantastisk historie og billeder. Og total yndlings tegnefilm fra barndommen!

    Vh Mette

    SvarSlet
  7. Skøn blog, du har, og sikke fine kup du har gjort :-) Hvis du nænner at sætte saksen i dynebetrækket med Dunderklumpen, vil jeg gerne købe noget til en pude til min datter, for jeg elskede den historie, da jeg var barn ;-)

    KH Laila (kreauglen@blogspot.com)

    SvarSlet
  8. Laila: Tak skal du have:) Om saksen skal sættes i stoffet, har jeg ikke helt taget stilling til endnu, men jeg skal nok lige huske dig:) Ja helt fantastisk historie!

    Vh Mette

    SvarSlet
  9. 1000 tak, skal du have Mette - kan nu godt forstå, hvis du ikke nænner at sætte saksen i det :-)

    Jeg har gang i en lille Give Away på min blog, så hvis du har lyst til at deltage og måske være heldig at vinde en ting til din lille ugleunge, så skynd dig at besøge min blog, for vinderne trækkes på mandag ;-)

    KH Laila (kreauglen.blogspot.com)

    SvarSlet