onsdag den 8. maj 2013

Nu på Instagram..

Det tog sørme sin tid, men nu er jeg hoppet med på Instagram bølgen. Må sige at det passer særdeles godt til mit temperament, så håber i vil følge lidt med der. Jeg er at finde under navnet ugleunger.

Ud over Instagram er jeg også igang med at rydde lidt op på bloggen. Er jeg den eneste der til tider er ved at få fniller over blogger, syntes godt nok jeg har mine problemer med mine billeder for tiden, enten kan jeg det hele eller slet ikke noget. Og er der noget der kan få mig op i det røde felt så er det computer/elektronik der ikke vil som jeg...hmm måske spæder hormonerne også til temperamentet:)
Nå men her til aften ville blogger endelig arbejde MED og ikke imod mig, så nu er det bare med at gi den gas mens jeg kan.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar