lørdag den 8. december 2012

Sådan en lørdag aften...

Hvor manden er i byen, og sønne sover sødt i sin seng, ja så skulle man da være et skarn hvis man ikke skulle benytte sig af det. Så frem med alle kreasagerne, og nyde lidt alene tid:)

Efter jeg har lavet lidt om på mit skrivebord (her) så har jeg gået med tankerne om at lave nogle nye holdere til mine pensler/strikkepinde/tusser og alt det andet tam tam man får samlet sammen.
Før stod det proppet sammen i et par krukker, men det blev bare lidt for rodet. Inde på mit arbejde får vi af og til plakater som bliver sendt i paprør så har samlet lidt sammen, men tanken om at putte noget af mit yndlings tapet på.

Det skal lige siges at det bive nøje overvejet når tapeterne bliver fundet frem, er så øm over dem så de bliver ikke bare brugt til hvad som helst. Tapeterne er købt af hende her. Syntes virkelig at de passer fint sammen,og nu kan jeg få lidt styr på alle male og skrive redskaberne...skønt!

Rigtig dejlig weekend til jer:)



 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar