torsdag den 1. november 2012

Færdig eller...?

Hvornår er noget færdigt? Kan ikke helt finde ud af det med dette tæppe jeg netop er blevet færdig med. Jeg syntes der mangler noget, men kan ikke helt beslutte mig for hvilken retning jeg skal gå. Er nok kommet frem til at det skal ha en eller anden form for kant men skal den være sort eller neon? hmm må i tænkeboks. Men ind til videre kan det pynt lidt i stuen:)
Tæppet er hæklet ud fra denne opskrift her, har dog lavet små endringer under vejs på opskriften.

Jeg har fri i dag så den står på indehygge med basse. Vi har været ude at gå tur her i formiddag og nu sover han sødt, så var der lige tid til at bage æblekage...mums!

I eftermiddag står den på tur til Århus for at hente barstole til køkkenøen, men mere om det senere.

Rigtig dejlig Torsdag:)




1 kommentar:

  1. Hvor er det blevet flot! Jeg tænker at en lille kant i en anden farve ville pynte fint?
    Men det er jo smag og behag :)

    SvarSlet