tirsdag den 9. oktober 2012

undskyl undskyld undskyld...

Til jer der følger med, for nøj hvor det står stille her...eller det vil sige kun på bloggen. Vi har gang i så mange projekter herhjemme, og det er så fedt at se ting blive færdige. Den står i øjeblikket på istandsættelse af gæstetoilet, og så er vi ved at sætte sidste hånd på køkkenet, hvilket er fantastisk, glæder mig til at vise det frem!

Før vi flyttede ind havde jeg en fornemmelse af at jeg vi ville føle det var vores hjem så snart vi flyttede ind, hånden på hjertet sådan har det ikke været, mange søvnløse nætter over den store forandring, ikke at bo i en tryg lille lejlighed mere, det har været en kæmpe forandring. Alting tager tid nu sover jeg da om natten, men det tager åbenbart tid at vende sig til huset. Vi boede inde i byen før, der var lyde hele døgnet rundt, her er der bare stille...og mørkt, står der mon en bussebøhmand ibusken og lure når det er mørkt? sikkert ikke men jeg kan godt bilde mig selv det ind!

Kan mærke at jo flere ting vi får malet, sat op og på plads, ja jo mere føeles det som vores hjem, og det er så dejligt. Et hjem er jo noget man skaber så det er det vi arbejder på højtryk med!

Her i weekenden fik vi sat lamper op i stuen, lys gør bare så utrolig meget ved et rum. Er helt vilde med dem, syntes de passer utroligt godt til rummet.




Når man har feber så er det ikke så dårligt med - Ipad, frugt, kiks og en masse dyner...

Rigtig dejlig tirsdag til jer :)








3 kommentarer:

  1. Det kan godt være at I endnu ikke synes det helt føles som hjem, men det kommer og jeg synes helt sikkert at der ser dejligt ud. Lækre lamper.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Ser simpelthen så skønt ud - og selvom det tager tid at skabe et hjem med sjæl, er jeg sikker på I er godt på vej.
    Sjovt du skriver med lydene - jeg sover bedst når jeg har hørt lidt udrykning, togets rumlen og gadelampen skinner ind af mit soveværelsevindue. Men når jeg er i sommerhus og der er helt stille... så er jeg lysvågen :)

    SvarSlet
  3. Det er så vildt, at små ting som lamper, nips og billeder på væggen kan gøre så stor forskel, og virkelig gøre et hjem til det hyggeligste sted at være :)
    Det ser rigtig godt ud! :)

    SvarSlet