torsdag den 2. august 2012

Så er jeg tilbage på pinden...

Og nu med hus, maling i håret, vabler, internet, køkkenø, enormt mange andre voksen ting som fx. plæneklipper ( som jeg godt nok ikke må pille ved for kæresten) . Det kræver godt nok mange ting, når man sådan flytter fra 1 sal. inde i byen til en frodig grøn plet i udkanten af byen. Jo mere jeg er her bliver jeg mere og mere forelsket i stedet, det er nok også i takt med at vi er ved at komme godt på plads nu efter en del istandsættelse af huset. Det begynder mere og mere at føles som vores sted, og vi er nu nået til det punkt som vi nok har glædet os aller mest til nemlig...at indrette!

Så her kommer der lige lidt stemnings billeder. Og den opmærksomme læser vil nok kunne se at der er kommet flere vaser til Lyngby samlingen...en forsinket fødselsdags gave, elsker dem, behøver jeg at sige andet.





1 kommentar:

  1. Det ser da rigtig hyggeligt ud allerede :)
    De er jo bare så fine de vaser.. Jeg drømmer videre.. ;)

    SvarSlet