tirsdag den 12. juni 2012

Loppefund...

Der var bagagerumsmarked i weekenden, og ja...man skulle da lige forbi. Sidste weekend faldt jeg over denne skønne knagerække med hattehylde, men inden jeg købte den, skulle jo lige forhører mig med manden om han var enig i at den vil være fin i vores nye bryggers. Heldigvis var han enig og dem der solgte den ( det er nogle der kommer hver søndag) ja de havde ikke solgt den. Ved egentlig ikke hvordan jeg turde vente med at købe den....for nu hvor jeg har den er jeg simpelthen så glad for den.

Den er egentlig i fin stand, trænger bare til lidt maling, men hvilken farve skal den ha? er nok mest til højglans sort, da vores bryggers bliver sort, hvid, grå og selvfølgelig med lidt pastelfarver i form af pynt, billeder o.s.v. hvad syntes i?

De to sorte arkivæsker er også købt på markedet, kan simpelthen ikke lade sådan nogle æsker stå, de skal bare med hjem.

Og sidst men bestem ikke mindst, jeg har rundet 101 faste læsere, det er jo helt vildt fantastisk. Så en ydmyg tak til alle jer der læser med, og tak for jeres søde kommentarer det betyder simpelthen SÅ meget for mig:)

Det blev da lidt af en lang smøre..dejlig tirsdag til alle:)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar