mandag den 21. maj 2012

TA-DA tid...

Så blev jeg endelig færdig med glasskabet, hold nu op, det har godt nok holdt hårdt. Skabet var bedjset mørkt, så har malet det SÅ mange gange, da den mørke farve blev ved med at trække igennem den hvide maling, trods en god grunder. Så er virkelige glad for at det er færdigt nu, syntes det er blevet rigtig fint.

Jeg har været noget i tvivl om hvilken stil skabet skulle have, skulle jeg vælge retro blomstret tapet eller dette mere rå og grafiske på bagbeklædningen. Er vild med begge dele, men nu vandt dette, så kan jeg altid skifte det, hvis jeg bliver træt af det.

Regner med at skabet skal være i vores kommende kontor/krearum, og der passer dette tapet super godt. Så kan alle mine perler, bånd, og små ting og sager kan stå til pynt der i. Så det skal nok blive fint, håber jeg.



1 kommentar:

  1. Jeg synes altid malerarbejdet ender med at være mere omfattende end først antaget, men hvor er det bare blevet flot, så det må være anstrengelserne værd :o)

    SvarSlet