torsdag den 31. maj 2012

Det at være husmor...

Jeg må indrømme at jeg til tider mangler lidt inspiration til madlavningen herhjemme, efter som den lille husmor her ikke er den store kok. Syntes godt vi kan have en tendens til at lave det samme, så nogle gange kunne jeg godt have brug for nye opskrifter. Så det ikke kun er favorit opskrifterne som vi bruger igen og igen.

Så faldt jeg over dette, Din og Min kogebog. Ret smart, du deler dine yndlings opskrifter, og er med i konkurrencen om et gavekort på 500.- og om at få din opskrift med i kogebogen der udkommer til efteråret.

Du kan være med Her

Jeg tror da nok, Jeg skal ind og dele et par af mine yndlingsopskrifter. Og så finde lidt inspiration til nye retter herhjemme. Gustav kan spise hele tiden, og spiser det meste med stor velfornøjelse. Så det med nye retter bliver ikke noget problem, han kvitterer ofte med 'mer mer' og med at råbe 'mam mam'.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar