fredag den 23. december 2011

Så er det jul...

Hjemme igen efter en hyggelig aften ved mine forældre. Æbleskiver, og pyntning af juletræ ren hyggeligt.  Så nu sidder jeg i sengen og rå hygger, er godt nok træt, så det bliver dejligt at kunne sove lidt længe i morgen...hvis basse tillader det, han kom dog selv meget sent i seng så mon ikke han sover længe.

Nåede lige da vi kom hjem, at få bikset værtindegave til i morgen sammen. Total overskuds agtigt at gå i gang med kl 22.15... Så den håber jeg svigermor bliver glad for.

Og sidst men bestemt ikke mindst, så må jeg lige fremvise dette vidunderlige honningkage hus, en julegave så fantastisk og fin at jeg ikke nænner at spise den!!






1 kommentar:

  1. Sikke et kært honningkagehus. Det kan jeg godt forstå du ikke nænner at spise. Jeg er sikker på din svigermor bliver rigtig glad for den fine blomst. Rigtig glædelig jul

    SvarSlet