tirsdag den 15. maj 2012

Loppefund og løse penge i lommen...

Jeg må krybe til korset, det har nok taget lidt overhånd! Men efter som vi snart flytter, er der ikke grænser for hvilke dejligheder jeg gerne vil fylde vores nye hjem med. Div. loppefund bliver købt shinet op med kærlighed og til tider dyrt indkøbt tapet og ikke mindst maling. Men det løber jo op det hele. Og alligevel må jeg da lige fremvise de ny indkøbte loppefund to lækre retrobetræk, lille fin hylde og spejl med skuffe under samt to skønne tryk fra Grønland. Spejlet nåede jeg ikke at tage et før billed af, det skulle males med det samme, så der kommer nok en TA-DA en af de nærmeste dage.

Og så var det jeg blev enig med mig selv om at nu skulle jeg lige slappe lidt af med at bruge penge...hvad sker der så, samme aften falder jeg over en stor Cathrineholm Lotus skål til en fornuftig pris. Den blev jeg simpelthen nødt til at eje, den har stået øverst på ønskesedlen MEGET længe, så blev enig med mig selv om at det må være en forsinket fødselsdagsgave til mig selv. Så nu venter jeg meget spændt på at den kommer med posten.

Men så er det altså også slut med sådan at rutte med pengene...







1 kommentar:

  1. det nederste betræk er godt nok smukt - jeg har det selv i den blå version

    SvarSlet