søndag den 6. maj 2012

En produktiv weekend...

Hele to quiltede Toilettasker i nogle af yndlings retro stofferne, pyntet med det lækre bånd fra HAY er det blevet til. De syet på min meget Gamle Singer maskine, som til tider dog ikke helt vil som jeg! jeg kan dog til tider vende det til en fordel, så det er den der er skyld i resultatet ikke altid er tilfredsstillende, og ikke min mangel på evner;). Er dog, trods skønhedsfejl ret tilfreds med dette resultatet. Og så drømmer jeg mig til en bedre symaskine.



5 kommentarer:

  1. Nøj nogle fine tasker hvor er hay båndet købt??

    SvarSlet
  2. Tak:) Båndet er købt i Decorade shop, og kostede sølle 30 kr for en rulle. Man kan få det i forskellige farver.

    SvarSlet
  3. De er sååå fine, elsker formen på taskerne og stoffet...

    SvarSlet
  4. Øj den butik kender jeg ikke ligger den mon i Kbh? Fad mega godt have noget nemlig men måske de har det i hat butikken i Kbh mon ikk? ;0)

    SvarSlet
  5. Ævlebævle: Tak;)

    Kreative RainbowMe: Ved ikke om der ligger en i kbh, men tjek deres hjemmeside:

    http://www.decorateshop.dk/vare/3076-hay-gift-ribbon-design-hay

    Men pas på de har mange lækre ting:)

    Vh Mette

    SvarSlet