torsdag den 26. april 2012

Hang til HAY...

Nu er det sådan at jeg helst ikke skal gå glip af en god handel, så da jeg læste om HAY´s lagersalg viste jeg at jeg måtte af sted. Den samme ide havde 1000 andre mennesker selvfølgelig også fået, så have stået i kø i næsten en time! ( der blev tålmodigheden lige sat på prøve) Kom jeg endelig ind. Desværre var alle puderne væk, havde ellers håbet på at der ville være nogle fine. Men det blev da til et sengetæppe, 2 sæt sengetøj i lyserød/sort/grå, 2 ternede æsker og et lille DLM bord i gråt (dog 2.sort). Så alt i alt var jeg meget tilfreds med min fangst:)

Andre der har været af sted, og har gjort skønne fund?





 Billeder lånt af HAY

1 kommentar:

  1. Hvem der bare havde været der, må jeg spørge hvad du gav for bordet ? vh Stina

    SvarSlet