søndag den 22. april 2012

Broderi på dåse...

Langt om længe blev jeg færdig med projekt broderi, pyha har da ikke tålmodighed til det, tager godt nok langt tid. Men nu er det færdigt, og syntes det er blevet et par fine dåser, så må vi se om der kommer flere til med tiden.

Min opslagstavle fik også en lille make over, i stedet for lommerne i retrostof jeg havde lavet til den ( se indlægget her) har jeg købt bredt elastikbånd i Stof og stil, og sat det fast med nåle. Kan ikke helt finde ud af om det bliver for rodet, måske skal det sættes i firkanter i stedet?

Dejlig søndag til jer:)




3 kommentarer:

  1. Fine dåser, kan godt se det har taget sin tid. Fed ide men elastikken på opslagstavlen, den husker jeg lige:)

    SvarSlet
  2. Hej

    Jeg har tildelt dig en blogaward
    DU kan se mere på min blog :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  3. Arj de dåser er simpelthen så fine - super god idé med broderiet!

    SvarSlet